Ce este Click to Pay?
Click to Pay este modalitatea îmbunătățită de plată online oferită de Mastercard, care utilizează tehnologie avansată bazată pe standarde din industrie și securitate inteligentă de la Mastercard. Descoperă viitorul plăților securizate, fără parole, căutând pictograma Click to Pay în locurile unde Mastercard este acceptat.
De ce ar trebui să folosesc Click to Pay?
Dacă folosești Click to Pay, plățile tale online sunt mai rapide și sigure, fără ca tu să reții parole sau să creezi conturi.
Cum pot crea un cont Click to Pay Mastercard sau adăuga un card?
Există câteva modalități ca să-ți configurezi contul sau ca să adaugi un card:
Unde pot folosi Click to Pay?
Finalizează orice plată prin Click to Pay în locurile care au pictograma și logo-ul Mastercard.
Click to Pay se poate folosi doar pentru plăți online?
Da, această nouă modalitate de plată aduce tehnologia de securitate Mastercard la plățile online. Acum ai aceeași siguranță și încredere din magazin, la plățile online.
Ce metode de plată pot folosi pentru Click to Pay?
Poți folosi toate metodele de plată Mastercard: credit, debit și prepaid. Totuși, fiecare comerciant decide ce branduri de plată acceptă. Verifică disponibilitatea la banca ta sau la brandul de plată preferat.
Cum pot accesa în siguranță contul meu Mastercard Click to Pay fără o parolă?
Parolele pot fi pierdute sau furate. Click to Pay de la Mastercard utilizează tehnologie avansată de plată bazată pe standarde din industrie și securitate inteligentă pentru a se asigura că doar tu accesezi contul.
Dacă ți-ai salvat datele în aplicație, vei fi recunoscut la checkout – fără a fi necesară parola.
Dacă nu ți-ai salvat datele, introdu ID-ul tău de utilizator – adresa de email asociată cu contul tău Click to Pay – pentru a primi un cod de verificare unic. Acest lucru îți va permite să accesezi contul tău Click to Pay și să plătești în siguranță cu doar câteva click-uri.
Pentru securitate suplimentară, verificarea este mereu necesară atunci când îți actualizezi informațiile cu caracter personal. Este posibil să fie nevoie să verifici și dacă se înregistrează pe contul tău Click to Pay activități neobișnuite.
De ce nu sunt listate toate cardurile mele în contul Mastercard Click to Pay ?
Poți gestiona doar cardurile Mastercard înregistrate pe . Dacă dorești să-ți gestionezi cardurile emise de alte branduri de plată (cum ar fi Visa sau American Express), vizitează site-urile lor pentru a te înscrie sau adăuga carduri.
Ce face opțiunea "Salvează-mi datele"?
Cu opțiunea „Salvează-mi datele” selectată, ai acces oricând la contul tău Click to Pay ca tu să poți plăti mai rapid.
Dacă ai selectat opțiunea pe un dispozitiv/browser, vei fi recunoscut și reținut la checkout doar dacă folosești același browser și nu ștergi datele tale de navigare (cookies).
Dacă nu selectezi opțiunea „Salvează-mi datele”, vei fi rugat să introduci manual ID-ul tău de utilizator și un cod de verificare de fiecare dată când vrei să accesezi contul tău Click to Pay sau când vrei să plătești.
Poți alege pe ce dispozitive îți vor fi salvate datele, accesând secțiunea „Setări”, apoi „Dispozitive salvate” în contul tău Click to Pay Mastercard.
Unde pot gestiona contul meu Mastercard Click to Pay în afara de momentul plății?
Îți poți gestiona contul Mastercard Click to Pay oricând, vizitând . În contul tău Click to Pay, ai posibilitatea să:
Cum îmi schimb ID-ul de utilizator dacă am făcut o greșeală în timpul înscrierii?
Pentru siguranța ta, nu vei putea edita ID-ul tău de utilizator - adresa de email legată de contul tău Click to Pay. Vei fi nevoit să-ți ștergi contul curent cu adresa de email greșită. Apoi, poți crea un nou cont Click to Pay cu cardul Mastercard și adresa de email corectă ca noul tău ID de utilizator.
Cum editez un card?
Pentru a actualiza un card, îl vei șterge mai întâi din contul tău Click to Pay. Apoi, il vei adăuga ca metodă de plată nouă cu informațiile actualizate.
Ce fac dacă Click to Pay nu funcționează?
Dacă nu poți selecta pictograma Click to Pay sau Click tu Pay nu funcționează, contactează comerciantul la care încerci să-ți finalizezi plata.
Cum îmi șterg contul Click to Pay Mastercard?
Accesează , selectează „Vizualizează contul” și șterge-ți contul Click to Pay Mastercard.
Poți șterge informațiile contului tău din Mastercard Click to Pay conectându-te la contul tău pe https://src.mastercard.com/profile/return?locale=ro_RO. Odată autentificat, apasă click pe meniul din colțul din dreapta sus. Alege „Setări” și apoi „Gestioneză-ți contul”.
Dacă te răzgândești, vei fi nevoit să-ți creezi un cont Click to Pay nou. Pentru a-ți gestiona cardurile emise de alte branduri de plată, vizitează site-urile lor.
Ce este Click to Pay de la Mastercard?
Mastercard Click to Pay oferă o opțiune de checkout online fără parolă, cu tehnologie avansată de plată și securitate inteligentă. Consumatorii tăi pot căuta pictograma Click to Pay pentru a descoperi viitorul plăților online, securizate și convenabile acolo unde Mastercard este acceptat.
Este Click to Pay de la Mastercard sigur?
Mastercard Click to Pay utilizează tehnologie avansată de plată și securitate inteligentă care ajută la recunoașterea consumatorilor tăi în momentul finalizării plăților. De asemenea, folosește analize comportamentale și biometrie pentru a identifica cu încredere și mai ușor consumatorii legitimi în timp real,
Pentru securitate suplimentară, va fi mereu nevoie de o verificare unică pentru a actualiza informațiile cu caracter personal. Consumatorii tăi vor fi rugați să ofere un cod de verificare unică pentru a accesa contul lor Mastercard Click to Pay.
Cum își creează consumatorii mei un cont Click to Pay Mastercard sau adaugă un card?
Există mai multe modalități convenabile prin care consumatorii tăi pot crea un cont Click to Pay sau pot adăuga un card. Aceștia pot:
Pentru a adăuga carduri care nu sunt emise de Mastercard, trebuie să viziteze direct site-ul brand-ului de plăți pe care îl folosesc.
Cum și unde folosesc consumatorii Click to Pay?
Această opțiune sigură și convenabilă pentru finalizarea plăților online este concepută pentru a funcționa pe dispozitive și browsere web.
Consumatorii tăi pot descoperi viitorul finalizării plăților online, securizate și convenabile căutând pictograma Click to Pay în locurile unde Mastercard este acceptat.
Trebuie doar să selecteze butonul finalizării plății unde vor vedea pictograma Click to Pay, să selectează cardul și să finalizeze achiziția.
Ce metode de plată suportă Click to Pay?
Consumatorii tăi pot folosi toate metodele de plată Mastercard: credit, debit și prepaid. Utilizarea și disponibilitatea altor carduri din piață poate varia. Totuși, fiecare comerciant decide ce branduri de plată acceptă.
Este Click to Pay doar pentru plăți online?
Da. Această nouă opțiune aduce tehnologia de securitate Mastercard și la plățile online, astfel încât consumatorii tăi să simtă siguranța și încrederea pe care o au la plățile în magazine, și la plățile online.
De ce ar trebui consumatorii mei să folosească Click to Pay?
Mastercard Click to Pay utilizează cele mai noi tehnologii de securitate și plată, astfel încât consumatorii tăi să poată finaliza orice plată rapid și sigur, fără să folosească o parolă.
Mastercard Click to Play protejează informațiile de plată ale consumatorilor pe mai multe nivele de securitate și oferă o experiență de plată online ușoară și sigură la toți comercianții participanți.
Care sunt beneficiile implementării Click to Pay?
Prin implementarea soluției de plată online Click to Pay, îți poți crește ratele de acceptare, ducând la rate potențial mai mari de conversie și o experiență mai bună pentru consumatorii tăi.
Cum? Click to Pay creează o experiență de plată online convenabilă și consistentă. Consumatorii vor găsi o pictogramă ușor de recunoscut pe diferite platforme și dispozitive, simplificând procesul de finalizare a plății. De asemenea, vor ști că achizițiile lor sunt protejate de tehnologia avansată de plată – fără a fi necesar să rețină o parolă.
Cât costă Click to Pay?
Click to Pay este gratuit pentru consumatorii tăi, dar pot exista costuri de dezvoltare pentru comercianți.
Cum este Click to Pay diferit de alte soluții de plată online?
Click to Pay este o modalitate mai rapidă și mai inteligentă de a plăti, care elimină bătăile de cap ale plăților online, permițând consumatorilor tăi să acceseze date lor în siguranță la finalizarea plății fără a folosi o parolă. În plus, această soluție inovatoare utilizează o tehnologie avansată de plată și securitate inteligentă care funcționează pe o multitudine de canale și dispozitive.
Ce este Click to Pay de la Mastercard?
Mastercard Click to Pay oferă o opțiune de achiziție online fără parolă, cu tehnologie avansată de plată și securitate inteligentă. Consumatorii tăi pot căuta pictograma Click to Pay pentru a descoperi viitorul plăților online, securizate și convenabile în locurile unde Mastercard este acceptat.
Este Click to Pay de la Mastercard sigur?
Mastercard Click to Pay utilizează tehnologie avansată de plată și securitate inteligentă care ajută la recunoașterea consumatorilor tăi la finalizarea plății. De asemenea, folosește analize comportamentale și biometrie pentru a identifica cu încredere consumatorii legitimi în timp real, mai ușor.
Pentru securitate suplimentară, va fi mereu nevoie de o verificare unică pentru a actualiza informațiile cu caracter personal. Consumatorii tăi vor fi rugați să ofere un cod de verificare unic pentru a accesa contul lor Mastercard Click to Pay.
Cum își creează consumatorii mei un cont Click to Pay Mastercard sau adaugă un card?
Există mai multe modalități convenabile prin care consumatorii tăi pot crea un cont Click to Pay sau pot adăuga un card. Consumatorii tăi pot:
Pentru a adăuga carduri care nu sunt emise de Mastercard, consumatorii trebuie să viziteze direct site-ul brand-ului de plăți pe care îl folosesc.
Cum și unde folosesc consumatorii Click to Pay?
Această opțiune sigură și convenabilă de plată online este concepută pentru a funcționa pe o multitudine de dispozitive și browsere web.
Consumatorii pot descoperi viitorul plăților online securizate și convenabile căutând pictograma Click to Pay în locurile unde Mastercard este acceptat.
Trebuie doar să selecteze butonul de la finalizare plății unde văd pictograma Click to Pay, să selectează cardul și apoi să finalizează achiziția.
Ce metode de plată suportă Click to Pay?
Consumatorii tăi pot folosi toate metodele de plată Mastercard: credit, debit și prepaid. Utilizarea și disponibilitatea altor carduri din piață poate varia. Totuși, fiecare comerciant decide ce branduri de plată acceptă.
Este Click to Pay doar pentru plăți online?
Da. Această nouă opțiune de plată online aduce tehnologia de securitate Mastercard la plățile online, astfel încât consumatorii tăi să simtă siguranța și încrederea pe care o au la plățile în magazine, și la plățile online.
De ce ar trebui consumatorii mei să folosească Click to Pay?
Mastercard Click to Pay utilizează cele mai noi tehnologii de securitate și plată, astfel încât consumatorii tăi să poată finaliza orice achiziție rapid și sigur, fără să folosească o parolă.
Mastercard Click to Play protejează informațiile de plată ale consumatorilor pe mai multe niveluri de securitate și oferă o experiență de plată online sigură și ușoară la toți comercianții participanți.
Cum pot oferi Click to Pay consumatorilor mei?
Click to Pay este conceput pentru a funcționa cu principalele metode de plată, inclusiv carduri de credit, debit și prepaid.
Cum ajută Click to Pay instituțiile financiare?
Click to Pay ajută instituțiile financiare să gestioneze mai bine autentificarea și riscul, folosind standardele EMV pentru a face plățile online mai sigure.
Click to Pay consolidează, de asemenea, relațiile cu consumatorii, oferindu-le posibilitatea de a-și gestiona în mod autonom datele de plată stocate online prin intermediul aplicației mobile sau a site-ului.
Consumatorii tăi pot descoperi viitorul plăților online securizate și convenabile căutând pictograma Click to Pay în locurile unde Mastercard este acceptat sau accesând
Cum pot facilita înscrierea la Click to Pay pentru consumatorii mei?
Emitentii pot facilita înscrierea consumatorilor în Click to Pay prin activarea notificării de tip push în aplicația lor de bancară.
Q: Cum pot obține un card Mastercard?
A: Cardurile Mastercard® sunt emise de toate instituţiile financiare importante. Pentru a afla care card Mastercard® se potriveşte mai bine nevoilor tale, accesează secţiunea „Găsește un card” unde vei găsi informaţiile despre cardurile Mastercard şi datele pentru contactarea băncilor emitente.
Q: Nu ai găsit răspuns la întrebările tale aici?
A: Îți recomandăm să contactezi instituția financiară care a emis cardul tău pentru a determina taxele de conversie valutară, care sunt aplicate tranzacțiilor străine. Uită-te pe spatele cardului după numărul pentru serviciul de asistență clienți. Poți suna și la numărul internaţional cu regim de taxă inversă 001-636-722-7111
Q: Sunt cardurile Mastercard acceptate în întreaga lume?
A: Da, Mastercard® este acceptat în întreaga lume la comercianţi şi la ATM-uri, acolo unde pictograma Mastercard®(sau Maestro®) este prezentă.
Q: Pe cine trebuie să contactez dacă am probleme cu cardul Mastercard?
A: Dacă întâmpini probleme cu cardul, te rugăm să contactezi banca emitentă. Numărul băncii este tipărit pe spatele cardului.
Q: Ce trebuie să fac dacă mi-am pierdut sau mi-a fost furat cardul?
A: Dacă ai pierdut sau ți-a fost furat cardul, te rugăm să contactezi imediat banca emitentă. Ca măsură de precauţie, îți sugerăm să păstrezi numărul separat de carduri/portofel. Dacă ești în străinătate, te rugăm să suni la numărul internațional 001-636-722-7111.
Q: Cum pot afla informații despre conturile mele curente Mastercard?
A: Toate informaţiile specifice legate de cont sunt administrate de banca emitentă. Contactează direct serviciul de asistență pentru clienţi al băncii emitente. Poți găsi datele de contact ale băncii pe spatele cardului Mastercard® sau pe extrasul de cont lunar primit de la bancă.
Q: Nu ai găsit răspunsul la întrebarea ta?
A: Te rugăm să contactezi banca emitentă pentru mai multe informații despre contul tău.
Q: Pot plăti furnizorii de servicii care acceptă carduri Mastercard direct de pe acest site?
A: Nu. Pentru a plăti o factură, te rugăm să vizitezi site-ul furnizorului de servicii pentru instrucțiuni cu privire la modul de a face plata.
Q: Trebuie să plătesc o taxă atunci când plătesc facturi folosind un card Mastercard?
A: Mastercard nu percepe o taxă pentru plata facturilor, însă este posibil ca furnizorul tău de servicii să perceapă o taxă. Te rugăm să contactezi direct furnizorul tău pentru a te asigura că nu percepe o taxă pentru plata serviciilor cu cardul.
Q: Cum plătesc o factură cu un card Mastercard?
A: Te rugăm să contactezi furnizorul tău de servicii pentru a efectua o plată electronică. Majoritatea îți oferă această opțiune de plată prin intermediul site-urilor lor web sau prin aplicații dedicate.
Q: Cât de des pot efectua plăți automate ale facturilor și când sunt plătite?
A: Pentru plata automată a facturii te rugăm să contactezi furnizorul tău de servicii pentru programarea sumelelor de plată. Fiecare furnizor de servicii are un procedeu propriu pentru plata automată a facturilor.
Q: Există o limită a numărului de plăți automate a facturilor pe care le pot face cu un card Mastercard?
A: Nu, dar pot exista limitări la nivelul cheltuielilor pe care le poți face folosind cardul tău Mastercard dacă acest lucru ar determina depășirea limitei de credit.
Q: Cine a emis cardul meu?
A: Vei găsi informații despre emitent pe spatele cardului tău Mastercard și pe factură.
Q: Ce carduri pot folosi pentru a plăti facturile?
A: Poți folosi orice card de debit sau credit care are sigla Mastercard. Te rugăm să verifici cu fiecare furnizor dacă acceptă tipul acesta de card ca metodă de plată.
Q: Ce este plata automată a facturii?
A: Plata automată a facturii te poate ajuta să eviți taxele de întârziere și alte penalități. Îți vei putea selecta furnizorii de servici care au posibilitatea de a plăti regulat facturile direct din contul tău Mastercard.
Q: Ce este plata manuală a facturii?
A: În cazul plății manuale a facturii, ai libertatea de a alege suma de plată și data la care dorești să efectuezi plata. De fiecare dată când o factură ajunge la termen, poți iniția procesul de plată.
Q: Dacă mă înscriu pentru plata automată a facturii, voi primi în continuare factura în format fizic?
A: Majoritatea furnizorilor de servicii trimit în continuare factura în format fizic. Însă, unii furnizori trimit doar facturi electronice și nu îți oferă opțiunea de a primi o factură în format fizic. Poți verifica și alege formatul dorit în care vrei să primești facturile în momentul stabilirii unui plan de plată automată a facturilor cu furnizorul tău.
Q: Ce informații îmi va cere furnizorul de servicii?
A: De obicei, furnizorul de servicii îți va cere numărul de card Mastercard și data expirării. Pentru plata automată a facturii, furnizorul ar putea să îți ceară și suma de bani pe care o poate încasa automat și data specifică la care vei fi facturat în fiecare lună.
Notă - Nu toți furnizorii îți vor permite selectarea datei. În plus, alți furnizori s-ar putea să îți ceară alte informații, precum semnătura.
Q: Ce se întâmplă dacă datele contului meu Mastercard se schimbă?
A: Datele cardului Mastercard se pot schimba din cauza unui card pierdut sau furat, din cauza schimbării datei în care îți expiră cardul sau din cauza actualizării unui produs nou. Pentru a preveni întreruperea serviciului, te rugăm să contactezi fiecare furnizor de servicii și să le oferi noile tale date de cont.
Q: Ce se întâmplă dacă nu sunt de acord cu o sumă de plată efectuată de către un furnizor de pe cardul meu Mastercard?
A: Îți recomandăm să examinezi fiecare factură primită de la furnizori înainte de orice plată efectuată cu cardul tău Mastercard. Cu toate acestea, în cazul în care există o eroare sau o întrebare cu privire la o plată facturată pe card, contactează imediat serviciul de facturare pentru a rezolva discrepanțele de plată.
În calitate de posesor de card Mastercard, nu ești responsabil pentru plățile neautorizate efectuate cu cardul tău. Află mai multe despre protecția Zero Liability*. Se aplică excepții.
Q: Cum pot afla numele comerciantului la care mi-a fost compromis cardul?
A: Mastercard se preocupă de protejarea finanțelor care se referă la cardurile de credit și se preocupă de anchetele care presupun conturi de card compromise. Luăm fiecare astfel de eveniment în serios și lucrăm îndeaproape cu agențiile de investigație. In plus, Mastercard a crescut sancțiunile pentru procesatorii de plăți pentru a se asigura că fiecare dintre aceste companii protejează datele posesorilor de carduri cu mare grijă.
În mod specific pentru compromiterea conturilor asociate cardurilor, Mastercard nu poate determina care tranzacție de comerciant a cauzat compromiterea, deoarece acest tip de date nu sunt furnizate către Mastercard. Îți recomandăm să contactezi instituția financiară care a emis cardul tău Mastercard compromis pentru mai multe informații. De obicei, există pe spatele fiecărui card un număr de servicii pentru asistență clienți pe care îl poți apela.
Q: Ce este un card cu cip EMV și cum mă poate ajuta această tehnologie în afacerea mea?
A: Cardul cu cip EMV este la fel ca un card cu bandă magnetică, dar care are un cip de computer încorporat. Este simplu de utilizat și oferă posesorilor de carduri un grad crescut de confort și securitate. Aceste carduri pot păstra evidența achizițiilor tale, oferind comercianților și furnizorilor de servicii oportunități de marketing.
Q: Sunt cardurile cu cip noi?
A: Toate cardurile cu cip sunt relativ noi, dar, în special în Europa, comercianții pot fi mai familiarizați cu acceptarea cardurilor cu cip.
Q: Care este diferența dintre cardul cu cip și cardul clasic, doar cu bandă magnetică?
A: Un card cu cip arată la fel ca unul clasic, dar are un cip încorporat. În loc să glisezi cardul, introduci cardul cu cip în terminal pentru a finaliza tranzacția. Cardul tău poate avea, de asemenea, opțiunea contactless, care îți oferă posibilitatea de a plăti mai ușor, fiind necesară doar apropierea cardului de POS.
Q: Care sunt cardurile cu cip?
A: Un card cu cip este asemănator cu cel clasic, dar include un microcip încorporat. Cip-ul conține informații care sunt criptate, astfel va fi foarte dificil de copiat sau de contrafăcut. Cardul tău cu cip va avea, de asemenea, o bandă magnetică pe partea din spate pentru ca tu să ai posibilitatea de a continua să utilizezi cardul în timp ce comercianții integrează noile terminale cu cip.
Q: Care sunt beneficiile cardului cu cip?
A: Microcipul încorporat oferă funcții de securitate ridicate și alte beneficii de care nu ai dispune folosind cardurile clasice care au doar banda magnetică. Un card cu cip este practic imposibil de falsificat.
Q: Unde pot folosi cardul cu cip?
A: Poți utiliza cardul cip în același mod în care o faci la comercianți acum - poți introduce cardul în terminalele care au cipul activat sau poți glisa cardul. De asemenea, poți utiliza cardul cum l-ai utilizat și până acum pentru plățile online, plăți cu telefonul și ATM-uri.
Q: Pe cine pot contacta dacă am nevoie de mai multe informații?
A: Pentru mai multe informații despre cardul cu cip, te rugăm să contactezi instituția financiară emitentă a cardului.
Q: De ce să-mi schimb cardul clasic pentru unul cu cip?
A: Deoarece cardurile cu cip îți oferă un plus de securitate.
Q: Care este PIN-ul meu?
A: Cardul cu cip încorporat și cardul tău anterior au același cod PIN. Dacă ai uitat codul PIN sau dorești să-l modifici, te rugăm să contactezi instituția financiară emintentă a cardului tău.
Q: Cum funcționeză cip-ul?
A: Atunci când folosești cardul , cip-ul comunică cu terminalul pentru a determina autenticitatea cardului. De obicei, terminalul îți va solicita să introduci codul PIN pentru a-ți valida identitatea. După aprobare, tranzacția va fi completă.
Q: Cum pot să știu dacă cardul meu cu cip are Mastercard contactless?
A: Cardurile care au contactless vor avea inscripționat pe ele „contactless” și pot avea, de asemenea, un simbol specific. Astfel, îți poți face cumpărăturile la comercianții care au simbolul contactless (SIMBOL) pe terminalul lor.
În cazul în care un comerciant nu are această funcționalitate, vei introduce cardul cu cip și codul PIN în terminal.
Q: De ce are cardul meu de credit PIN?
A: Cardul tău de credit are un cod PIN pentru a-ți oferi cele mai noi caracteristici de securitate. Dacă introduci codul pin, confirmi că tu ești utilizatorul autorizat al cardului. Nu va fi percepută o taxă pentru a utiliza PIN-ul, cu excepția cazului în care utilizezi cardul de credit pentru a obține un avans de numerar la ATM.
Q: Ce este un program de card de credit co-branded?
A: Programul de card de credit co-branded este un parteneriat între Mastercard, o instituție financiară emitentă și compania unui partener care dorește să își dezvolte afacerea. Cele trei lucrează împreună pentru a crea un program de card, care este apoi comercializat la baza de clienți a companiei partenere. Un card de credit co-branded este o formă de plată care oferă un plus pentru clienții partenerului.
Q: Ce tipuri de întreprinderi au programele de co-brand de succes?
A: Multe industrii diferite au implementat cu succes programe de co-brand, inclusiv companiile aeriene, companiile de gaze, companiile auto și supermarket-urile. Lucrul pe care îl au în comun aceste companii este o bază tot mai mare de clienți care achiziționează produse sau servicii în mod recurent.
Q: Cine este responsabil pentru promovarea unui card co-branded?
A: Nivelul de sprijin oferit și gradul de responsabilitate pentru proiectarea și punerea în aplicare a solicitărilor și a promoților de card depinde de acordul încheiat între partenerul și emitentul cardului. Mastercard are mai multe niveluri diferite de sprijin și de expertiză pentru a ajuta compania în dezvoltarea afacerii.
Q: Cum arată cardul Mastercard co-branded?
A: Regulile Mastercard permit ca logo-ul partenerului să fie în prim-plan pe fața cardului. Însă, cardurile trebuie să respecte anumite standarde impuse de Mastercard. Denumirea instituției emitente financiare Mastercard poate fi trecută pe card, dar nu este necesar. Toate detaliile ce țin de design-ul cardului vor fi stabilite de către partener și emitentul cardului.
Q: Cum pot găsi un emitent pentru o alianță de co-brand?
A: Poți începe cu o bancă sau o instituție financiară care are deja o relație cu firma ta. Sau, Mastercard îți poate oferi o listă cu potențiale instituții financiare care au fost implicate în relații financiare pe parcursul anilor precedenți.
Q: Ce rol joacă Mastercard în dezvoltarea unui program de co-brand?
A: Acest lucru depinde de obiectivele și bugetul companiei partenere. Cu toate acestea, Mastercard dispune de un personal dedicat de specialiști co-brand cu experiență, care poate ajuta o companie să evalueze și să stabilească un parteneriat de tip co-brand care va îndeplini obiectivele tuturor părților implicate.
Q: Ce este Mastercard contactless?
A: Cu Mastercard contactless este ca și cum ai suma de bani potrivită la tine oriunde ai merge. Simpla apropiere, la limita contactului, a a cardului sau a dispozitivului tău POS-ul contactless este suficientă pentru a plăti.
Q: De ce să folosești contactless?
A: Dacă plătești folosind tehnologia contactless, ai o multitudine de beneficii:
Este ca și cum ai suma potrivită de bani la tine oriunde ai merge, nu trebuie să-ți faci griji că nu ai cash la tine sau să cauți mărunt.
Ai control total deoarece cardul tău contactless este în permanență în mâna ta atunci când plătești cumpărăturile
Păstrezi mai ușor evidența achizițiilor tale decât atunci când folosești cash.
Este rapid și ideal în locurile unde viteza este esențială, cum ar fi stadioane, restaurante fast-food, benzinării și multe altele.
Q: Unde pot face plăți contactless?
A: Poți plăti folosind cardul contactless oriunde vezi simbolul. De la restaurante fast-food, la benzinării, magazine, farmacii, stadioane și multe altele. Dacă nu vezi simbolul contactless pe POS, poți plăti în modul tradițional, prin inserarea cardului în POS.
Q: Cum plătesc folosind tehnologia Mastercard contactless?
A: Pentru a face o achiziție, trebuie doar să atingi cardul tău Mastercard contactless de zona în care este afișat simbolul contactless.
Q: Pot utiliza cardul meu contactless sau un dispozitiv de plată în locurile unde nu este afișat logo-ul contactless?
A: Poți efectua plăți contactless la orice POS contactless care afișează acest simbol.
De asemenea, poți utiliza cardurile contactless și la POS-urile care citesc banda magnetică. Trebuie doar să glisezi cardul.
Q: Cât de mult trebuie să apropii cardul de aparatul contactless?
A: Trebuie să fii foarte aproape de POS-ul contactless, la o distanță de câțiva centimetri sau mai aproape, pentru a fi sigur că POS-ul va accepta tranzacția.
Q: Cum îmi vor apărea achizițiile în extrasul lunar bancar?
A: Tranzacțiile contactless vor apărea la fel ca orice alte tranzacții pe desfășurătorul cardului sau pe instrumentul de monitorizare online.
Q: Cum funcționează tehnologia contactless?
A: Opțiunea contactless utilizează un cip de computer încorporat și o antenă de frecvență radio. După ce atingi cardul contactless la efectuarea plății, detaliile de plată sunt trimise în mod wireless la rețeaua Mastercard. Dacă folosești un telefon mobil, vei primi o confirmare de plată.
Q: Ce formă poate avea un dispozitiv contactless?
A: Pe lângă cardurile de plastic, mai există și alte tipuri de dispozitive contactless, cum ar fi: un breloc care poate fi atașat pe inelul tău de chei, un sticker care poate fi atașat pe spatele a diferite dispozitive, precum telefonul mobil sau brățări disponibile la festivaluri de muzică sau alte evenimente.
Q: Trebuie să tratez cardul meu Mastercard contactless într-un mod special?
A: Folosește cardul tău contactless la fel ca orice alt card de credit, de debit sau card prepaid. Asigură-te că ții o evidență a numerelor de pe card, datele de expirare și a numerelor de telefon de urgență.
Q: Are nevoie de baterii?
A: Nu funcționează pe baterii.
Q: Trebuie să-l pornesc/opresc?
A: Dacă ai un telefon mobil contactless activat, poți activa sau dezactiva cardul. Dacă utilizezi cardul contactless, acesta este întotdeauna gata de utilizare.
Q: Este cardul contactless sigur?
A: Da. Plățile contactless oferă tehnologii de criptare care le fac la fel de sigure ca plățile cu un card obișnuit.
Tu deții controlul. Plata contactless este cea mai simplă modalitate de plată. Trebuie doar să apropii cardul de POS-ul contactless atunci când plătești.
Nicio plată accidentală – Cardul tău trebuie să fie foarte aproape de cititorul contactless, la o distanță de câțiva centimetri sau mai aproape, pentru a fi sigur că cititorul va accepta tranzacția.
Nu ești facturat de două ori –Tehnologia asigură că are loc o singură tranzacție atunci când suma de plată este transmisă de casa de marcat sau introdusă de casier.
Q: Când este necesar PIN-ul sau semnătura?
A: PIN-ul este necesar pentru tranzacții cu valori de peste 100 RON.
Q: Ce se întâmplă dacă pierd cardul meu contactless sau dacă îmi este furat?
A: Sună imediat banca emitentă pentru asistență. Nu ești responsabil pentru tranzacții neautorizate din momentul raportării cardului ca fiind pierdut sau furat.
Q: Nu ai găsit răspuns la întrebarea ta?
A: Dacă nu ai găsit un răspuns la întrebarea ta, îți recomandăm să contactezi instituția financiară care ți-a emis cardul.
Uită-te după numărul pentru serviciul de asistență clienți pe spatele cardului sau sună la numărul internațional de urgență Mastercard 001-636-722-7111 (în regim de taxă inversă).
Q: Cum schimbă această tranzacție „neverificată” garanția de plată pentru comerciant?
A: Utilizarea Mastercard contactless nu schimbă garanția de plată pentru comercianți. Normele existente în vigoare pentru produsul/categoria de comerciant în care are loc tranzacția continuă să se aplice atunci când se utilizează tehnologia contactless.
Q: Ce costuri sunt implicate?
A: Pentru a accepta plăți fără contact, comercianții pot pune în aplicare un plug-in cititor periferic sau un sistem complet integrat. Costurile vor varia în funcție de soluția aleasă.
Q: Cum funcționează tehnologia contactless?
A: În cazul unei plăți contactless, datele sunt transmise prin intermediul tehnologiei NFC, într-o fracțiune de secundă și într-un mod securizat.
Q: Ce tipuri de comercianți vor beneficia cel mai mult de Mastercard contactless?
A: Mastercard contactless este o alegere excelentă pentru mediile în care viteza și comoditatea sunt importante și numerarul este metoda de plată dominantă. Exemple: benzinării, restaurante cu servire rapidă (QSRs), magazine, tonomate, taxiuri etc.
Q: Unde pot găsi informații despre cursul valutar?
A: Pentru a asigura un acces facil la informații de curs de schimb, Mastercard a creat un instrument cu ajutorul mai multor surse de pe piață (cum ar fi Bloomberg, Reuters, băncile centrale și altele).
Click aici pentru a accesa aplicația de schimb valutar.
Care este cursul valutar în țara pe care o vizitez?
A: Dacă îți dorești să știi care este ultimul curs de schimb valutar în țara pe care o vizitezi, te rugăm să vizitezi site-ul nostru pentru cele mai recente rate de schimb valutar.
Q: Cum sunt taxat pentru conversia valutară?
A: Îți recomandăm să contactezi instituția financiară care a emis cardul tău pentru a determina taxele de conversie valutară care sunt aplicate tranzacțiilor din străinătate. Uită-te după numărul pentru serviciul de asistență clienți pe spatele cardului sau sună la numărul internațional de urgență Mastercard 001-636-722-7111 (în regim de taxă inversă).
Q: Am făcut o achiziție în moneda locală, de ce am fost taxat cu un comision de conversie valutară?
A: Îți recomandăm să contactezi instituția financiară care a emis cardul tău pentru a determina taxele de conversie valutară care sunt aplicate tranzacțiilor străine. De obicei, există un număr de serviciu pentru clienți pe spatele fiecărui card. Uită-te după numărul pentru serviciul de asistență clienți pe spatele cardului sau sună la numărul internațional de urgență Mastercard 001-636-722-7111 (în regim de taxă inversă).
Q. Un comerciant nu mi-a oferit alegerea monedei la plată. Ce ar trebui să fac?
A: Îți mulțumim pentru feedback și ne pare rău că ai avut o experiență neplăcută la un comerciant care acceptă carduri Mastercard. Mastercard investighează toate plângerile de practici înșelătoare ale comercianților. În cazul în care dorești să vorbești cu cineva despre această problemă, nu ezita să ne contactezi la POI_Currency_Conversion@mastercard.com.
Q. Cum pot raporta o taxă excesivă pentru conversia valutară?
A: Îți mulțumim pentru feedback și ne pare rău că ai avut o experiență neplăcută la un comerciant care acceptă carduri Mastercard. Mastercard investighează toate plângerile de practici înșelătoare ale comercianților. În cazul în care dorești să vorbești cu cineva despre această problemă, nu ezita să ne contactezi la POI_Currency_Conversion@mastercard.com.
Q: Nu ai găsit răspuns la întrebările tale aici?
A: Îți recomandăm să contactezi instituția financiară care a emis cardul tău pentru a determina taxele de conversie valutară care sunt aplicate tranzacțiilor străine. Uită-te după numărul pentru serviciul de asistență clienți pe spatele cardului sau sună la numărul internațional de urgență Mastercard 001-636-722-7111 (în regim de taxă inversă).
Q: Cum pot contacta serviciul de asistență pentru clienții Mastercard?
A: Pentru a contacta serviciul de asistență pentru clienții Mastercard, trebuie doar să trimiți un email la adresa Customer_Support@mastercard.com
Q: Cum pot începe acceptarea cardurilor Mastercard?
A: Este foarte simplu. Mai întâi, contactează un procesator de plăți și aplică pentru un cont de comerciant la bancă. Află mai multe despre acceptarea cardurilor Mastercard aici.
Q: Cum pot accepta plățile electronice?
A: Mulți procesatori de plată te pot ajuta în acceptarea plăților electronice. De fapt, mulți furnizori te pot ajuta să creezi un website, să adaugi o funcție de coș de cumpărături și să sporești securitatea site-ului și a tranzacțiilor care se fac prin intermediul lui.
Q: De unde pot descărca simbolurile Mastercard pentru a le utiliza pe website-ul meu?
A: Accesează Mastercard Brand Center pentru a descărca materialele de care ai nevoie.
Q: Nu ai găsit răspuns la întrebările tale aici?
A: Îți recomandăm să contactezi instituția financiară care a emis cardul tău pentru a determina taxele de conversie valutară care sunt aplicate tranzacțiilor străine. Uită-te după numărul pentru serviciul de asistență clienți pe spatele cardului sau sună la numărul internațional de urgență Mastercard 001-636-722-7111 (în regim de taxă inversă).
Q: Cum aplic pentru un card Mastercard?
A: Cardurile Mastercard® sunt emise de toate instituţiile financiare importante. Pentru a afla care card Mastercard® se potriveşte mai bine nevoilor tale, accesează secţiunea „Găsește un card”, unde vei găsi informaţiile despre cardurile Mastercard şi datele pentru contactarea băncilor emitente.
Q: Există programe care mă pot ajuta să îmi dezvolt afacerea?
A: Da, Mastercard are programe pentru ajutarea creșterii mai multor tipuri de afaceri, mai multe detalii aici.
Q: Cum funcționează procesul de plată?
A: Descoperă toate detaliile despre procesul de plată aici.
Q: Care sunt beneficiile acceptării cardurilor Mastercard?
A: Chiar dacă afacerea ta este recent deschisă sau dacă a fost activă o perioadă îndelungată de timp, acceptarea cardurilor Mastercard poate avea un impact pozitiv asupra sa. Aici sunt doar câteva dintr-o multitudine de beneficii:
Vânzări mai mari
Consumatorii cheltuiesc mai mult atunci când nu sunt constrânși să plătească doar în numerar. Este posibil să observi un număr mai mare de achiziții de produse cu o marjă mai mare, precum și articole de specialitate. În plus, clienții pot vizita magazinul tău mai des.
Satisfacerea clienților
Clienții tăi vor aprecia faptul că le permiți flexibilitatea de a plăti în modul în care doresc să plătească - inclusiv prin card de credit sau de debit. Clienții fericiți sunt clienți fideli.
Checkout mai rapid
Uită de număratul cash-ului. Îți vei mulțumi mai repede clienții cu ajutorul checkout-ului electronic.
Siguranța
Cu volume mai mici de numerar, vei fi mai puțin vulnerabil la furt.
Conversie valutară
Plățile electronice cu cardurile Mastercard și Maestro se realizează în moneda în care vinzi bunurile și serviciile pe care le comercializezi, indiferent de țara de proveniență a titularului de card.
Q: Cum pot începe acceptarea cardurilor/plăților digitale?
A: Click aici pentru a afla de ce ai nevoie.
Q: Ce este interchange-ul?
A: Interchange-ul reprezintă taxele plătite de cei care fac achiziții către emitenții de carduri privind tranzacțiile de cumpărare efectuate pe cardurile de plată. Acestea sunt doar una din mai multe componente de cost incluse în rata de discount a comercianților. Mastercard stabilește interchange-ul, care reprezintă o metodă necesară și eficientă prin care Mastercard întreține o rețea de plăți dinamică.
Află mai multe despre interchange-ul de la Mastercard
Q: Voi suporta vreun cost pentru acceptarea plăților?
A: Procesatorul tău de plăți îți va oferi toate informațiile necesare despre costuri.
Q: Lucrez în cadrul unei instituții publice și investighez un caz asociat unei plăți cu un card Mastercard, cu cine pot vorbi?
A: Te rugăm să trimiți un email către Centrul de Asistență pentru cazurile de siguranță și securitate, la adresa Law_Enforcement_Support@mastercard.com. Te rugăm să nu detaliezi numerele de card în e-mail; indică doar primele 6 cifre ale numărului de card. Îți vom răspunde la solicitare în termen de maximum 48 de ore lucrătoare.
De asemenea, îți aducem la cunoștință că Mastercard nu gestionează conturi curente sau nu întreține relații comerciale cu posesorii de carduri Mastercard. Deși băncile sau instituțiile financiare emit carduri inscripționate cu marca și numele Mastercard, sub licența Mastercard, relația efectivă cu deținătorul de card se află în totalitate sub responsabilitatea instituției emitente. Drept urmare, orice informație despre conturile clienților este gestionată de către bancă sau instituția financiară care emite cardul Mastercard respectiv și se află în responsabilitatea instituției financiare sau a băncii să emită periodic declarații, comunicări și note informative adresate posesorilor de carduri.
Q: De unde pot descărca logo-uri Mastercard?
A: Poți găsi resurse pe care le poți descărca împreună cu un ghid de folosire accesând Mastercard Brand Center.
Q: Nu îmi găsesc cardul Mastercard, cum pot raporta că a fost furat sau pierdut?
A: Dacă ai pierdut sau ți-a fost furat cardul, contactează imediat banca emitentă. Ca măsură de precauţie, îți sugerăm să păstrezi numărul separat de carduri/portofel. Dacă ești în străinătate, te rugăm să suni la numărul internațional 001-636-722-7111.
Q: Ce protecție am împotriva utilizării neautorizate a cardului meu Mastercard, în cazul în care mi-a fost furat?
A: Dacă ești sub incidența protecției Zero Griji, odată ce raportezi cardul tău Mastercard ca fiind pierdut sau furat, pe contul tău nu ar trebui să se înregistreze nicio plată neautorizată. Poți să te asiguri că nicio plată neautorizată nu a fost înregistrată pe contul tău verificând extrasele de cont după ce ai constatat că ai pierdut sau ți-a fost furat cardul. Dacă observi tranzacții neautorizate, te rugăm să contactezi de urgență instituția emitentă a cardului tău.
Q: Cum pot primi un card înlocuitor?
A: Te rugăm să contactezi instituția emitentă a cardului în vederea înlocuirii celui pierdut/furat.
Q: Nu ai găsit răspuns la întrebările tale aici?
A: Îți recomandăm să contactezi instituția financiară care a emis cardul tău pentru a determina taxele de conversie valutară care sunt aplicate tranzacțiilor străine. Uită-te după numărul pentru serviciul de asistență clienți pe spatele cardului sau sună la numărul internațional de urgență Mastercard 001-636-722-7111 (în regim de taxă inversă).
Q: De ce am fost taxat mai mult atunci când am plătit cu Mastercard?
A: Un comerciant poate oferi un discount clienților săi în cazul în care plătesc în numerar doar dacă reducerea este afișată într-un mod vizibil.
Q: Au voie comercianții să îmi ceară un act de identitate pentru a-mi putea folosi cardul Mastercard?
A: Când folosești cardul tău Mastercard, vor exista situații în care un comerciant poate solicita informații cu caracter personal. De exemplu, în scopuri de transport. În plus, în cazul în care cardul tău Mastercard nu este semnat, un comerciant ar trebui să solicite date personale de identificare (dar nu să le înregistreze) și să ceară titularului de card să semneze cardul înainte de finalizarea tranzacției.
Dacă sesizezi activități suspicioase la un comerciant, te rugăm să contactezi banca emitentă.
Q: Am încercat să fac o achiziție, dar cardul meu a fost refuzat. Ce trebuie să fac?
A: Dacă tranzacția ta a fost refuzată, te rugăm să contactezi instituția financiară care a emis cardul. Uneori, băncile pun măsuri de securitate pentru a reduce riscul de tranzacții frauduloase, care pot duce la tranzacții refuzate.
Q: Nu ai găsit răspuns la întrebările tale aici?
A: Îți recomandăm să contactezi instituția financiară care a emis cardul tău pentru a determina taxele de conversie valutară care sunt aplicate tranzacțiilor străine. Uită-te după numărul pentru serviciul de asistență clienți pe spatele cardului sau sună la numărul internațional de urgență Mastercard 001-636-722-7111 (în regim de taxă inversă).
Q: Cum pot primi un card care să îl inlocuiască pe cel vechi?
A: Te rugăm să contactezi instituția emitentă a cardului tău original. Ei te vor ajuta cu un nou card Mastercard.
Q: Am primit un apel telefonic/ e-mail de la Mastercard despre contul meu, dar pare a fi o înșelătorie sau un e-mail de phishing. Ce ar trebui să fac?
A: În urma atacurilor de tip „phishing”, datele personale și financiare sunt colectate și folosite pentru a accesa conturi personale - astfel rezultând cazuri de furt al identității și pierderi financiare.
Dacă ai primit sau ai fost victima unui atac de tip „phishing” via email, text sau telefon, te rugăm să raportezi incidentul la StopIT@mastercard.com. StopIT este un program Mastercard menit să combată atacurile de tip „phishing” suferite de Mastercard și de clienții săi.
DE REȚINUT: Emailul StopIT@mastercard.com este doar pentru a raporta atacurile de tip „phishing”. Programul StopIT nu poate fi folosit pentru combaterea tentativelor de fraudă. Dacă ai identificat activități suspicioase, inclusiv tranzacții neautorizate pe contul tău, contactează banca emitentă. Vei găsi numărul lor pe spatele cardului tău.
Pentru orice alte incidente care implică frauda, poți contacta gratuit Centrul de Asistență Mastercard la 1-800-Mastercard (1-800-627-8372) dacă te afli în Statele Unite sau la 1-636-722-7111 dacă te afli în afara Statelor Unite, ținând cont de taxele aferente.
Q: Cineva m-a sunat să îmi ofere o rată mai mică pentru cardul meu Mastercard, dar pare a fi o înșelătorie. Ce ar trebui să fac?
A: Mastercard nu contactează persoane fizice pentru a solicita informații personale, inclusiv informații legate de conturi de card de credit sau de debit. Dacă ai primit un apel telefonic nesolicitat, e-mail, mesaj text sau o solicitare pe rețelele sociale de la un individ care pretinde a fi un reprezentant Mastercard, nu răspunde.
Posesorii de carduri Mastercard ar trebui să protejeze întotdeauna datele lor personale și să nu răspundă la e-mailuri sau alte mesaje suspecte.
Dacă ești o victimă a unui atac de phishing și consideri că informațiile contului tău au fost compromise, te rugăm să contactezi instituția financiară care a emis cardul de credit sau de debit pentru a raporta incidentul.
Q: Cred că cineva a folosit cardul meu de credit sau de debit Mastercard pentru achiziții frauduloase. Cum pot face o sesizare?
A: Dacă suspectezi că cineva a folosit cardul tău Mastercard în scopuri frauduloase, contactează imediat banca emitentă. Ca măsură de precauţie, îți sugerăm să păstrezi numărul separat de carduri/portofel. Dacă ești în străinătate, te rugăm să suni la numărul internațional 001-636-722-7111.
Q: Știu cine a comis fraude pe cardul meu de credit sau debit Mastercard. Cum pot să-l raportez?
A: În cazul în care consideri că ai informații despre o persoană care a comis fraude prin utilizarea cardului tău Mastercard fără permisiunea ta, te rugăm să contactezi instituția financiară care a emis cardul. Datele de contact de care ai nevoie sunt pe spatele cardului sau pe un extras de cont lunar.
Dacă nu cunoști numele instituției tale financiare sau nu îl găsești, poți contacta echipa Mastercard Fraudă la FraudTeam@Mastercard.com. În cazul în care nu ai acces la e-mail și preferi să trimiți o scrisoare către Mastercard, te rugăm să o trimiteți la următoarea adresă:
Consumer Inquiries
Mastercard
2000 Purchase Street
Purchase, NY 10577
Q: Cred că cineva a aplicat pentru un card de credit Mastercard în numele meu. Ce ar trebui să fac?
A: Te rugăm să contactezi de urgență instituția emitentă a cardului tău.
Q: Contul meu a avut o problemă de securitate și am primit un nou card. Cum pot obține mai multe informații?
A: Te încurajăm să contactezi instituția financiară care a emis cardul. Datele de contact de care ai nevoie sunt pe spatele cardului sau pe un extras de cont lunar.
Q: Cum raportez o potențială fraudă?
A: Dacă deții informații despre cineva care a comis o fraudă pe un cont Mastercard, te rugăm să iei legătura cu procesatorul de plată pentru asistență în contactarea instituției financiare care a emis contul Mastercard.
Q: Sunt comerciant. Ce este Mastercard SecureCode?
A: Mastercard SecureCode™ este un program conceput pentru a le oferi comercianților online un plus de securitate pentru ca băncile emitente să poată autentifica posesorii de carduri și să califice tranzacții online pentru protecția împotriva situațiilor de tip: „deținătorul cardului nu este autorizat”, „titularul de card nu a fost recunoscut” sau „respingere de plată”.
Q: Sunt consumator. Ce este Mastercard SecureCode?
A: Mastercard SecureCode™ este un serviciu care sporește securitatea unui card de credit sau de debit Mastercard. Cu un cod privat - similar cu un cod PIN - vei obține o protecție împotriva utilizării neautorizate a cardului tău atunci când plătești cumpărături online la comercianți.
Q: Cum funcționează Mastercard SecureCode?
A: Odată ce te-ai înregistrat și ți-ai creat propriul SecureCode, instituția financiară îți va solicita automat să introduci codul la finalizarea unei comenzi. Astfel, SecureCode-ul tău va fi furnizat la fiecare achiziție făcută folosind cardul de credit sau de debit înregistrat la comercianții online care sunt parteneri. SecureCode-ul tău este confirmat rapid de către instituția financiară și apoi achiziția este finalizată. Comerciantul nu va avea niciodată acces la SecureCode-ul tău. Acest proces este asemănător cu procesul introducerii codului PIN la un ATM.
Q: Cum mă protejează Mastercard SecureCode?
A: Atunci când efectuezi o achiziție la un comerciant online și introduci corect SecureCode-ul tău, confirmi că ești posesorul de card autorizat, iar achiziția va fi finalizată. Dacă SecureCode-ul introdus este incorect, achiziția nu va fi finalizată.
Q: Am nevoie de un card nou pentru a utiliza SecureCode?
A: Pentru a te bucura de SecureCode, vei putea utiliza oricare dintre cardurile existente de credit sau de debit Mastercard, doar dacă acele carduri sunt de la o instituție financiară participantă. Dacă nu ești sigur că instituția financiară oferă acest serviciu, te rugăm să consulți lista instituțiilor financiare participante. Lista este actualizată frecvent. Dacă nu găsești deocamdată instituția financiară în listă, încearcă mai târziu.
Q: Câte carduri pot înregistra cu SecureCode?
A: Nu există nicio limită pentru cardurile înregistrate. Te încurajăm să înregistrezi toate cardurile Mastercard.
Q: Pot două persoane cu un cont comun să utilizeze aceeași parolă sau ar trebui să se înregistreze separat pentru SecureCode?
A: Înscrierea se face la nivel de cont. Astfel, parola trebuie împărtășită.
Q: Ce ar trebui să fac dacă nu-mi amintesc SecureCode-ul?
A: Poți solicita resetarea SecureCode-ului sau poți contacta numărul pentru serviciul de asistență clienți al instituției financiare de pe spatele cardului. Dacă nu găsești numărul pe spatele cardului, poți suna la numărul internaţional cu regim de taxă inversă 001-636-722-7111
Q: Ce ar trebui să fac dacă SecureCode-ul meu nu funcționează sau primesc un mesaj de eroare?
A: Contacteză serviciul de asistență pentru clienți al instituției financiare la numărul de pe spatele cardului. Împărtășește cu reprezentantul mesajul pe care l-ai primit.
Q: Ce fac dacă nu am primit SMS-ul cu SecureCode PIN?
A: În cazul în care instituția financiară utilizează SMS/mesaje text pentru autentificările SecureCode, te rugăm să contactezi numărul pentru serviciul de asistență clienți al instituției financiare emitente, aflat pe spatele cardului sau sună la numărul internaţional cu regim de taxă inversă 001-636-722-7111
Q: Ce se întâmplă atunci când cardul meu expiră sau mi se modifică datele mele de facturare?
A: Emitentul cardului va actualiza automat aceste informații în profilul tău.
Q: Ce se întâmplă dacă îmi anulez cardul, apoi obțin unul nou cu un număr de cont diferit?
A: Va trebui să înregistrezi noul card pentru SecureCode. Trebuie doar să accesezi site-ul de înregistrare și să finalizezi procesul de înregistrare cu noul card.
Q: Sunt un comerciant online sau de afaceri, cum activez Mastercard SecureCode?
A: Poți instala SecureCode prin intermediul procesorului de plăți. Tot ce trebuie să faci este să:
Contactezi procesatorul de plăți pentru a confirma faptul că acesta participă la programul Mastercard SecureCode.
Instalezi un „plug-in” compatibil cu Mastercard SecureCode pe site-ul tău.
Testezi site-ul cu un card Mastercard pentru a te asigura că SecureCode funcționează corect.
Afișezi sigla Mastercard SecureCode pentru a arăta clienților tăi că își pot face cumpărături online în siguranță.
Transmiți datele de tranzacție către emitentul cardului, prin intermediul procesului de autorizare normală folosind Universal Cardholder Authentication Field (UCAF).
Q: Odată ce am implementat SecureCode, cum îl pot testa?
A: Contactează procesatorul de tranzacție atunci când ești gata să testezi site-ul tău.
Q: Cât de ușor se poate folosi SecureCode de către clienți?
A: Foarte ușor. Clienții introduc doar codul lor privat Mastercard SecureCode într-o fereastră furnizată de emitentul cardului lor înainte de finalizarea tranzacției online. Emitentul cardului este responsabil pentru validarea codului.
Q: Cum pot descărca sigla Mastercard SecureCode ca să o plasez pe site-ul meu web?
A: După ce ai finalizat testarea de conformitate, Mastercard îți va oferi un identificator de program SecureCode.
Q: Sunt un comerciant. De ce ar trebui să ofer Mastercard SecureCode?
A: Prin furnizarea opțiunii de utilizare a serviciului SecureCode, vei obține o protecție pentru titularul cardului împotriva tranzacțiilor neautorizate.
Iar când implementezi SecureCode, încrederea consumatorilor crește, ceea ce poate atrage o multitudine de clienți care vor dori să achiziționeze lucruri de la tine. Acesta te poate ajuta, de asemenea, să extinzi raza geografică a afacerii tale prin vânzarea către clienții din țările în care cardurile de debit online sunt utilizate pe scară mai largă decât cardurile de credit. În plus față de o protecție suplimentară împotriva returnării pentru acești clienți, vei avea, de asemenea, posibilitatea de a procesa tranzacțiile lor de debit Maestro.
Q: Cum știu dacă un comerciant este înscris în programul SecureCode?
A: Cei mai mulți comercianți participanți vor afișa sigla Mastercard SecureCode pe site-ul lor. Cu toate acestea, chiar dacă nu vezi logo-ul SecureCode, comerciantul poate fi participant și ți se va cere să furnizezi SecureCode-ul tău.
Q: Cum va știi comerciantul online că sunt înregistrat pentru SecureCode?
A: Atunci când utilizezi un card înscris în programul SecureCode la care participă comercianți online, comerciantul recunoaște automat cardul tău Mastercard la momentul tranzacției.
Q: Ce se întâmplă atunci când folosesc SecureCode-ul meu la un comerciant participant?
A: Atunci când faci o achiziție la un comerciant participant și introduci detaliile de plată ale cardului Mastercard, ți se va solicita în mod automat de către instituția financiară să introduci SecureCode-ul tău. După înregistrarea detaliilor legate de achiziție , trebuie doar să introduci SecureCode-ul tău pentru a finaliza achiziția.
Q: Voi avea posibilitatea de a face achiziții la comercianți care acceptă carduri Mastercard, dar nu participă la SecureCode?
A: Dacă achiziționezi ceva de la un comerciant care nu participă la programul SecureCode, nu ți se va cere codul de securitate. Dar vei continua să fii protejat de plăți neautorizate prin protecția Zero Griji.
Q: Care este diferența dintre SecureCode și protecția Zero Griji?
A: Cu ajutorul serviciului SecureCode de la Mastercard, ai un plus de securitate pentru a preveni utilizarea neautorizată a cardului tău. Se aplică excepții. Protecția Zero Griji oferă o acoperire în cazul în care cardul tău a fost utilizat în mod fraudulos.
Q: Unde pot consulta termenii și condițiile pentru SecureCode?
A: Te rugăm să vizitezi site-ul instituției financiare pentru termenii și condițiile specifice cardului.
Q: Unde pot consulta politica de confidențialitate pentru Mastercard SecureCode?
A: Te rugăm să vizitezi site-ul instituției financiare pentru termenii și condițiile specifice cardului.
Q: Pe cine pot contacta dacă am nevoie de asistență pentru Mastercard SecureCode?
A: Te rugăm să contactezi instituția emitentă a cardului tău.
Q: Dacă am o problemă la efectuarea unei plăți, pe cine pot contacta?
A: Te rugăm să contactezi instituția financiară care a emis cardul pentru întrebări legate de facturare și de taxe. Sună la numărul de telefon de pe spatele cardului sau de pe extrasul de cont lunar pentru mai multe detalii. Dacă ai întrebări specifice referitoare la impozitele pe venit de stat sau locale, ia legătura cu autoritatea fiscală locală.
Q: Am fost contactat de cineva care îmi poate oferi o rată mai mică pe cardul meu Mastercard, dar pare a fi o înșelătorie. Ce ar trebui să fac?
A: Mastercard nu încearcă să contacteze persoane fizice pentru a solicita informații personale, inclusiv informații legate de conturi de card de credit sau de debit. Dacă primești un apel telefonic nesolicitat, e-mail, mesaj text sau o solicitare pe rețelele sociale de la un individ care pretinde a fi un reprezentant Mastercard, nu răspunde.
Posesorii de carduri Mastercard ar trebui să protejeze întotdeauna informațiile lor personale și să nu răspundă la e-mailuri suspecte sau alte anchete.
Dacă ești o victimă a unui atac de phishing și consideri că informațiile contului tău au fost compromise, te rugăm să contactezi banca sau instituția financiară care a emis cardul de credit sau de debit pentru a raporta incidentul.
Q: Cum pot contesta o taxă/comision?
A: Te rugăm să contactezi instituția financiară care a emis cardul pentru a contesta o taxă sau un comision. Numai emitentul deține informațiile specifice și unice, inclusiv care sunt drepturile pe care le ai pentru a depune contestații. Procesul de contestație convenit de instituțiile financiare care emit tranzacții carduri Mastercard sau procesează tranzacții Mastercard este configurat pentru a permite instituțiilor financiare să gestioneze dispute cu posesorii de carduri și comercianții într-un mod formal.
Q: Pe cine pot contacta dacă nu am mai primit un articol pe care l-am cumpărat online sau prin telefon?
A: În cazul în care nu ai primit un articol pe care l-ai achiziționat online sau dacă ai primit un articol incorect, ar trebui să contactezi mai întâi comerciantul pentru a încerca să rezolve situația. În cazul în care nu se poate ajunge la un acord și dorești să contești tranzacția, acest lucru trebuie făcut în mod direct cu instituția financiară care a emis cardul Mastercard.
Uită-te pe spatele cardului după numărul pentru serviciul de asistență clienți al instituției financiare sau sună la numărul internaţional cu regim de taxă inversă 001-636-722-7111
Q: Am făcut o achiziție, dar am primit produsul greșit. Ce ar trebui să fac?
A: În cazul în care nu ai primit un articol pe care l-ai achiziționat sau dacă ai primit un element incorect, ar trebui să contactezi mai întâi comerciantul pentru a încerca să rezolve situația. În cazul în care nu se poate ajunge la un acord și dorești să contești tranzacția, acest lucru trebuie făcut în mod direct cu instituția financiară care a emis cardul Mastercard.
Uită-te pe spatele cardului după numărul pentru serviciul de asistență clienți al instituției financiare sau sună la numărul internaţional cu regim de taxă inversă 001-636-722-7111
Q: Cum pot obține o rambursare de la o afacere care a dat faliment?
A: Dacă ai folosit cardul tău Mastercard ca să achiziționezi ceva de la o afacere care a dat faliment, poți depune o tranzacție în litigiu cu instituția financiară care a emis cardul. Uită-te pe spatele cardului după numărul pentru serviciul de asistență clienți al instituției financiare sau sună la numărul internaţional cu regim de taxă inversă 001-636-722-7111
Q: Ce ar trebui să fac în cazul în care instituția financiară care a emis cardul Mastercard spune că Mastercard a negat disputa mea?
A: În cazul în care litigiul tău a fost respins, instituția financiară care a emis cardul Mastercard va fi în măsură să explice motivul. Uită-te pe spatele cardului după numărul pentru serviciul de asistență clienți al instituției financiare. Poți contacta oricând Centrul de Asistență Mastercard la numărul internațional de urgențe 001-636-722-7111 (în regim de taxă inversă).
Q: Nu ai găsit răspuns la întrebările tale aici?
A: Îți recomandăm să contactezi instituția financiară care a emis cardul tău Mastercard.Uită-te pe spatele cardului după numărul pentru serviciul de asistență clienți al instituției financiare. Poți contacta oricând Centrul de Asistență Mastercard la numărul internațional de urgențe 001-636-722-7111 (în regim de taxă inversă).
Q: Întâmpini probleme accesând pagina mastercard.com?
A: Acest site este optimizat pentru următoarele browsere:
Google Chrome (cea mai recentă versiune)
Firefox (cea mai recentă versiune)
Safari (cea mai recentă versiune)