A: Cardurile Mastercard® sunt emise de toate instituţiile financiare importante. Pentru a afla care card Mastercard® se potriveşte mai bine nevoilor tale, accesează secţiunea Găsește un card, unde vei găsi informaţiile despre cardurile Mastercard şi datele pentru contactarea băncilor emitente.
A: Îți recomandăm să contactezi instituția financiară care a emis cardul tău pentru a determina taxele de conversie valutară, care sunt aplicate tranzacțiilor străine. De obicei, există un număr de serviciu pentru clienți pe spatele fiecărui card. Poți suna și la numărul internaţional cu regim de taxă inversă 001-636-722-7111
A: Nu. Pentru a plăti o factură, te rugăm să vizitezi site-ul furnizorului de servicii pentru instrucțiuni cu privire la modul de a face plata.
A: Mastercard nu percepe o taxă pentru plata facturilor. În timp ce majoritatea furnizorilor de servicii nu percep o taxă pentru plata serviciilor cu cardul, este bine să te asiguri de acest lucru contactând direct furnizorul.
A: Te rugăm să contactezi furnizorul tău de servicii pentru a efectua o plată electronică. Mulți dintre aceștia oferă această opțiune de plată prin intermediul site-urilor lor web sau prin aplicații dedicate.
A: Plata automată a facturii este un aranjament care se face cu furnizorul de servicii, astfel încât va trebui să intri în contact direct cu el pentru a aranja sumele de plată și programarea. Fiecare furnizor de servicii are un procedeu propriu pentru plata automată a facturilor.
A: Nu, dar poți fi limitat în a face cheltuieli de pe cardul tău Mastercard dacă acest lucru ar determina depășirea limitei de credit.
A: Vei găsi informații despre emitent pe partea din spate a cardului Mastercard și pe factură.
A: Poți folosi orice card de debit sau credit cu sigla Mastercard pe el. Își recomandăm să verifici cu fiecare furnizor acceptarea tipului tău de card.
A: Plata automată a facturii te poate ajuta să eviți taxele de întârziere la plată și alte penalități, permițând furnizorilor de servicii selectați de tine să extragă automat bani din contul tău Mastercard în mod regulat.
A: În cazul plății manuale a facturii, ai libertatea de a alege suma de plată și data la care doriești să efectuezi plata. De fiecare dată când o factură ajunge la termen, poți iniția procesul de plată.
A: Plata automată a facturii este un aranjament pe care îl faci cu furnizorul de servicii selectat, astfel încât va trebui să intri în contact direct (prin telefon sau online) cu el pentru a aranja sumele de plată și programarea. Cei mai mulți furnizori de servicii continuă să trimită factura care indică suma totală care se va percepe. Cu toate acestea, unii furnizori vă dau libertatea să aleageți primirea unei facturi electronice.
A: În mod obișnuit, furnizorul de servicii îți va cere numărul de card Mastercard și data expirării. Pentru plata automată a facturii, furnizorul ar putea să îți ceară și suma de bani pe care o poate încasa automat și data specifică la care vei fi facturat în fiecare lună.
Notă - Nu toți furnizorii îți vor permite selectarea datei . În plus, alți furnizori s-ar putea să îți ceară alte informații precum semnătura.
A: Informațiile de cont Mastercard se pot schimba din cauza unui card pierdut sau furat, de expirare, schimbare dată sau un upgrade la un nou produs. Pentru a preveni întreruperea serviciului, trebuie să contactezi fiecare furnizor de servicii și să le dai noile tale date de cont.
A: Se recomandă să examinezi fiecare factură pe care furnizorul ți-o trimite înainte de orice plată efectuată cu cardul tău Mastercard. Cu toate acestea, în cazul în care există o eroare sau întrebare cu privire la o plată facturată pe card, contactează imediat serviciul de facturare pentru a rezolva discrepanțele de plată.
În calitate de deținător de card Mastercard, nu ești responsabil pentru plățile neautorizate pe cardul tău. Află mai multe despre protecția Zero Liability*. Se aplică excepții.
A: Da, Mastercard® este acceptat în întreaga lume la comercianţi şi la ATM-uri, unde vezi semnul Mastercard®(sau Maestro®).
A: Dacă întâmpini probleme cu cardul, trebuie să contactezi banca emitentă, al cărei număr este tipărit pe spatele cardului.
A: Dacă ai pierdut sau ți-a fost furat cardul, trebuie să contactezi imediat banca emitentă. Ca măsură de precauţie, îți sugerăm să păstrezi numărul separat de carduri/portofel. Dacă ești în străinătate, te rugăm să suni la numărul internațional 001-636-722-7111.
A: Toate informaţiile specifice despre cont sunt administrate de banca emitentă. Contactează direct serviciul de relaţii cu clienţii al băncii emitente a cardului tău. Datele de contact pot fi găsite pe spatele cardului Mastercard® sau pe extrasul de cont lunar primit de la bancă.
A: Te rugăm să contactezi banca emitentă întrucât doar ei îți pot oferi informații complete despre contul tău.
A: Mastercard se preocupă de protejarea finanțelor care se referă la cardurile de credit și de anchete cu privire la spargerea unui cont de card. Luăm fiecare astfel de eveniment foarte serios și lucrăm îndeaproape cu agențiile de investigație. In plus, Mastercard a crescut sancțiunile pentru procesatorii de plăți pentru a se asigura că fiecare dintre aceste companii protejează datele posesorilor de carduri cu mare grijă.
Specifice pentru spargerea conturilor asociate cardurilor, Mastercard nu poate determina care tranzacție de comerciant a cauzat spargerea, deoarece acest tip de date nu ne sunt furnizate. Noi îți recomandăm să contactezi instituția financiară care a emis cardul Mastercard care a fost spart pentru informații. De obicei, există un număr de servicii pentru clienți pe spatele fiecărui card pe care îl poți apela.
A: Cardul cu cip EMV este un card încorporat cu un cip de computer. Sunt simplu de utilizat și oferă posesorilor de carduri un grad crescut de confort și securitate. Aceste carduri pot păstra chiar urmărirea achizițiilor, oferind comercianților și furnizorilor de servicii oportunități de marketing.
A: Toate cardurile cu cip sunt relativ noi, dar în special în Europa, comercianții pot fi mai familiarizați cu acceptarea de carduri cu cip.
A: Un card cu cip arată la fel ca unul clasic, dar are un cip încorporat. În loc să glisezi cardul, introduci cardul cip în terminal pentru a finaliza tranzacția. Cardul tău poate avea, de asemenea, opțiunea contactless, astfel poți atinge cardul la finalizarea comenzii atunci când sexistă această opțiune.
A: Un card cu cip este asemănator cu cel clasic, dar include un microcip încorporat. Cip-ul conține informații care sunt criptate, astfel va fi foarte dificil de copiat sau de contrafăcut. Cardul tău cu cip va avea, de asemenea, o bandă magnetică pe partea din spate, astfel încât să poți continua să utilizezi cardul în timp ce comercianții tranziționează la noi terminale cip.
A: Microcipul încorporat oferă caracteristici de securitate ridicate și alte capabilități, care nu sunt posibile cu cardurile tradiționale cu bandă magnetică. Un card cu cip este practic imposibil de falsificat.
A: Utilizează cardul cip în aceeași mod cum o fac comercianți la ora actuală - fie prin introducerea cardului în terminale, care sunt cu cip activat sau glisând cardul. De asemenea, poți utiliza cardul așa cum ai făcut înainte pentru online, plăți de telefon și ATM-uri.
A: Pentru mai multe informații despre cardul cu cip, te rugăm să contactezi instituția financiară emitentă a cardului.
A: Deoarece cardurile cu cip oferă un plus de securitate.
A: PIN-ul de pe cardul cip este același PIN ca pe cardul tău anterior. Dacă ai uitat codul PIN sau dorești să-l modifici, te rugăm să contactezi instituția financiară emintentă a cardului tău.
A: Când cardul cardul tău este introdus în terminal sau exploatat, cipul comunică cu terminalul pentru a determina dacă cardul este autentic. De obicei, terminalul îți va solicita să introduci un cod PIN pentru a valida identitatea. După aprobare, tranzacția va fi completă.
A: Cardurile care au contactless vor avea înscripționat contactless și pot avea, de asemenea, un simbol. Poți apăsa pentru a plăti la comercianții care au următorul simbol sau contactless pe terminal:
În cazul în care un comerciant nu are această funcționalitate, va trebui să introduci cardul cu cip și codul PIN în terminal.
A: Cardul tău de credit are un cod PIN pentru a oferi cele mai noi caracteristici de securitate. Prin introducerea codului PIN, confirmi că ești utilizatorul autorizat al cardului. Nu va fi percepută o taxă pentru a utiliza PIN-ul, cu excepția cazului în care utilizezi cardul de credit pentru a obține un avans de numerar la ATM.
A: Este un parteneriat care reunește Mastercard, o instituție financiară emitentă și o companie de partener care dorește să își dezvolte afacerea. Cele trei lucrează împreună pentru a crea un program de card, care este apoi comercializat la baza de clienți a companiei partenere. Un card de credit co-brand este o formă de plată care oferă un plus pentru clienții partenerului.
A: Multe industrii diferite au implementat cu succes programe de co-brand inclusiv companiile aeriene, companiile de gaze, companii auto, cluburi de depozit și supermarket-uri. Un lucru pe care aceste companii au în comun este o bază tot mai mare de clienți care achiziționează produse sau servicii în mod recurent.
A: Nivelul de sprijin oferit și gradul de responsabilitate pentru proiectarea și punerea în aplicare a solicitărilor și promoțiile de card depinde de acordul încheiat între partenerul și emitentul cardului. Mastercard are mai multe niveluri diferite de sprijin și de expertiză pentru a ajuta compania în dezvoltarea afacerii.
A: Regulile Mastercard permit ca logo-ul partenerului să fie în plin-plan pe fața cardului. Cardurile deasemenea au sigla Mastercard și trebuie să respecte anumite standarde impuse de Mastercard. Denumirea instituției emitente financiare Mastercard poate apară, dar nu este necesar. Aceasta și alte detalii de design de card vor fi stabilite de către partener și emitentul cardului.
A: Primul loc pentru a începe este cu o bancă sau instituție financiară cu care firma ta are deja o relație. Sau, Mastercard îți poate oferi o listă cu potențiale instituții financiare cu care s-au mai făcut afaceri de-a lungul anilor.
A: Acest lucru depinde de obiectivele și bugetul companiei partenere. Cu toate acestea, Mastercard dispune de un personal dedicat de specialiști co-brand cu experiență, care poate ajuta o companie să evalueze și să stabilească un parteneriat de co-brand care va îndeplini obiectivele tuturor părților implicate.
A: Mastercard contactless este ca și când ai bani schimbați oriunde ai merge. Simpla apropiere, la limita contactului, a cititorului contactless cu cardul sau dispozitivului tău contactless este suficientă pentru a plăti.
A: Există multe beneficii pentru plățile contactless:
A: Poți plăti cu cardul contactless, oriunde vezi simbolul. Restaurante fast food, benzinării, magazine, farmacii, stadioane și multe altele. Dacă nu vezi simbolul contactless pe cititor, poți plăti în modul tradițional, prin inserarea cardului în cititor.
A: Pentru a face o achiziție, este suficient să atingi cardul de zona în care este afișat simbolul contactless.
A: Poți efectua plăți contactless pe orice cititor de plată contactless care afișează acest simbol
De asemenea, poți utiliza cardurile contactless în cititoare de banda magnetică glisând cardul.
A: Trebuie să fii foarte aproape de cititorul contactless, la o distanță de câțiva centimetri sau mai aproape, pentru a fi siguri că cititorul va accepta tranzacția.
A: Tranzacțiile contactless vor apărea la fel ca orice alte tranzacții pe desfășurătorul cardului sau instrumentul de monitorizare online.
A: Opțiunea contactless utilizează un cip de computer încorporat și o antenă de frecvență radio. După ce atingi cardul contactless la efectuarea plății, detaliile de plată sunt trimise în mod wireless la rețeaua Mastercard. Dacă folosești un telefon mobil vei primi o confirmare de plată.
A: Pe lângă cardurile de plastic, mai există și alte tipuri de dispozitive contactless, cum ar fi: un breloc care poate fi atașat pe inelul tău de chei, un sticker care poate fi atașat pe spatele a diferite dispozitive, ca de exemplu telefonul mobil sau brățări disponibile la festivaluri de muzică sau alte evenimente.
A: Folosește cardul tău contactless la fel ca orice alt credit, de debit sau card prepaid. Asigură-te că ții o evidență a numerelor de pe card, datele de expirare și a numerelor de telefon de urgență.
A: Nu există baterie.
A: Dacă ai un telefon mobil contactless activat, poți activa sau dezactiva cardul. Dacă utilizezi cardul contactless acesta este întotdeauna gata de utilizare.
A: Da. Plățile Contactless oferă tehnologii de criptare sigure, la fel de sigur ca și în cazul cardului tău obișnuit.
A: PIN-ul este necesar pentru tranzacții cu valori de peste 100 RON.
A: Sună imediat banca emitentă pentru asistență. Nu ești responsabil pentru tranzacții neautorizate din momentul în care ai raportat cardul ca fiind pierdut sau furat.
A: Dacă nu ai găsit un răspuns la întrebarea ta, îți recomandăm să contactezi instituția emitentă.
De obicei, există un număr de serviciu clienți pentru instituția financiară pe partea din spate a cardului. Poți contacta oricând Centrul de Asistență Mastercard la numărul 1-636-722-7111.
A: Utilizarea MasterCard contactless nu schimbă garanția de plată pentru comercianți. Normele existente în vigoare pentru produsul/categoria de comerciant în care are loc tranzacția continuă să se aplice atunci când se utilizează tehnologia contactless.
A: Pentru a accepta plăți fără contact, comercianții pot pune în aplicare fie un plug-in cititor periferic sau un sistem complet integrat. Costurile vor varia în funcție de soluția aleasă.
A: În cazul unei tranzacții contactless, datele sunt transmise prin intermediul tehnologiei NFC, într-o fracțiune de secundă și într-un mod securizat.
A: Mastercard contactless este o alegere excelentă pentru mediile în care viteza și comoditatea sunt importante și numerarul este metoda de plată dominantă. Exemple: pompe de combustibil, restaurante cu servire rapidă (QSRs), magazine, distribuitoare de automate, taxiuri etc.
A: Pentru a asigura un acces facil la informații de curs de schimb, Mastercard a creat un instrument cu ajutorul mai multor surse de pe piață (cum ar fi Bloomberg, Reuters, băncile centrale și altele).
Click aici pentru a accesa aplicația de schimb valutar
A: Dacă îți dorești să știi care este ultimul curs de schimb valutar în țara pe care o vizitezi, te rugăm să vizitezi site-ul nostru pentru cele mai recente rate de schimb valutar.
A: Îți recomandăm să contactezi instituția financiară care a emis cardul tău pentru a determina taxele de conversie valutară, care sunt aplicate tranzacțiilor din străinătate. De obicei, există un număr de serviciu pentru clienți pe spatele fiecărui card.
A: Îți recomandăm să contactezi instituția financiară care a emis cardul tău pentru a determina taxele de conversie valutară, care sunt aplicate tranzacțiilor străine. De obicei, există un număr de serviciu pentru clienți pe spatele fiecărui card.
A: Îți mulțumim pentru feedback și ne pare rău că ai avut o experiență neplăcută la un comerciant care acceptă Mastercard. Mastercard investighează toate plângerile de practici înșelătoare ale comercianților. În cazul în care dorești să vorbești cu cineva despre această problemă, nu ezita să ne contactezi la POI_Currency_Conversion@mastercard.com.
A: Îți mulțumim pentru feedback și ne pare rău că ai avut o experiență neplăcută la un comerciant care acceptă Mastercard. Mastercard investighează toate plângerile de practici înșelătoare ale comercianților. În cazul în care dorești să vorbești cu cineva despre această problemă, nu ezita să ne contactezi la POI_Currency_Conversion@mastercard.com.
A: Îți recomandăm să contactezi instituția financiară care a emis cardul tău pentru a determina taxele de conversie valutară, care sunt aplicate tranzacțiilor străine. De obicei, există un număr de serviciu pentru clienți pe spatele fiecărui card. Poți suna și la numărul internațional de urgențe Mastercard 001-636-722-7111 (în regim de taxă inversă).
A: Te rugăm să trimiți un email la adresa Customer_Support@mastercard.com
A: Este foarte simplu. Primul pas pe care trebuie să îl faci este să contactezi un procesator de plăți și să aplici pentru un cont de comerciant la bancă. Află mai multe despre acceptare aici.
A: Mulți procesatori de plată te pot ajuta în acceptarea plăților electronice. De fapt, mulți furnizori te pot ajuta să creezi un website, să adaugi o funcție de coș de cumpărături și să sporești securitatea site-ului și a tranzacțiilor ce se fac prin intermediul lui.
A: Accesează Mastercard Brand Center pentru a descărca materialele de care ai nevoie.
A: Îți recomandăm să contactezi instituția financiară care a emis cardul tău pentru a determina taxele de conversie valutară, care sunt aplicate tranzacțiilor străine. De obicei, există un număr de serviciu pentru clienți pe spatele fiecărui card. Poți suna și la Centrul de Asistență Mastercard la 1-800-627-8372.
A: Cardurile Mastercard® sunt emise de toate instituţiile financiare importante. Pentru a afla care card Mastercard® se potriveşte mai bine nevoilor tale, accesează secţiunea Găsește un card, unde vei găsi informaţiile despre cardurile Mastercard şi datele pentru contactarea băncilor emitente.
A: Da, Mastercard are programe pentru ajutarea creșterii mai multor tipuri de afaceri.
A: Descoperă toate detaliile despre procesul de plată.
A: Fie că ai o afacere nouă sau cu vechime, acceptarea Mastercard poate avea un impact pozitiv asupra sa. Aici sunt doar câteva dintre multele beneficii:
A: Click aici să afli de ce ai nevoie.
A: Comisionul de interschimb reprezintă taxele plătite de achizitori către emitenții de carduri privind tranzacțiile de cumpărare efectuate pe cardurile de plată. Acestea sunt doar una din mai multe componente de cost incluse în rata de discount comerciant. Mastercard stabilește comisioanele de interschimb, care reprezintă o metodă necesară și eficientă prin care Mastercard întreține o rețea de plăți vibrante.
Află mai multe despre comisionul de interschimb MasterCard
A: Procesatorul tău de plăți își va oferi toate informațiile necesare despre costuri.
A: Te rugăm să trimiți un email către Centrul de Asistență pentru cazurile de siguranță și securitate, la adresa Law_Enforcement_Support@mastercard.com. Te rugăm să nu detaliezi numerele de card în email; indică doar primele 6 cifre ale numărului de card. Îți vom răspunde la solicitare în termen de maximum 48 de ore lucrătoare.
De asemenea, îți aducem la cunoștință că Mastercard nu gestionează conturi curente sau întreține relații comerciale cu deținătorii de carduri Mastercard. Cu toate că băncile sau instituțiile financiare emit carduri inscripționate cu marca și numele Mastercard, sub licența Mastercard, relația efectivă cu deținătorul de card se află în totalitate sub responsabilitatea instituției emitente. Drept urmare, orice informație despre conturile clienților este gestionată de către bancă sau instituția financiară care emite cardul Mastercard respectiv, și se află în responsabilitatea instituției financiare sau a băncii să emită periodic declarații, comunicări și note informative adresate posesorilor de carduri.
A: Poți găsi resurse downloadabile împreună cu un ghid de folosire accesând Mastercard Brand Center.
A: Dacă ai pierdut sau ți-a fost furat cardul, trebuie să contactezi imediat banca emitentă. Ca măsură de precauţie, îți sugerăm să păstrezi numărul separat de carduri/portofel. Dacă ești în străinătate, te rugăm să suni la numărul internațional 001-636-722-7111.
A: Dacă ești sub incidența protecției Zero Griji, odată ce raportezi că Mastercardul tău a fost pierdut sau furat, pe contul tău nu ar trebui să se înregistreze nici o plată neautorizată. Îți recomandăm să inspectezi următoarele extrase de cont de după constatarea pierderii sau furtului cardului, să te asiguri de acest lucru. Dacă observi tranzacții neautorizate, te rugăm să contactezi de urgență instituția emitentă a cardului tău.
A: Te rugăm să contactezi instituția emitentă a cardului în vederea înlocuirii celui pierdut/furat.
A: Îți recomandăm să contactezi instituția financiară care a emis cardul tău pentru a determina taxele de conversie valutară, care sunt aplicate tranzacțiilor străine. De obicei, există un număr de serviciu pentru clienți pe spatele fiecărui card. Poți suna și la Centrul de Asistență Mastercard la 1-800-627-8372.
A: Un comerciant poate oferi un discount clienților săi în cazul în care plătesc în numerar, cu condiția ca reducerea să fie afișată într-un mod vizibil.
A: Există anumite situații când utilizați Mastercard în care un comerciant poate solicita informații cu caracter personal. De exemplu, în scopuri de transport. În plus, în cazul în care cardul tău Mastercard este nesemnat, un comerciant ar trebui să solicite date personale de identificare (dar nu să le înregistreze) și să ceară titularului cardului să semneze cardul înainte de finalizarea tranzacției.
Dacă sesizezi activitate suspicioasă a unui comerciant te rugăm să contactezi banca emitentă.
A: În cazul în care o tranzacție este refuzată, te rugăm să contactezi instituția financiară care a emis cardul. Uneori, băncile pun măsuri de securitate pentru a reduce riscul de tranzacții frauduloase privind anumite tipuri de tranzacții, care pot duce la tranzacții refuzate.
A: Îți recomandăm să contactezi instituția financiară care a emis cardul tău pentru a determina taxele de conversie valutară, care sunt aplicate tranzacțiilor străine. De obicei, există un număr de serviciu pentru clienți pe spatele fiecărui card. Poți suna și la Centrul de Asistență Mastercard la 1-800-627-8372.
A: Te rugăm să contactezi instituția emitentă a cardului tău original, ei te vor ajuta cu un nou card Mastercard.
A: Mastercard nu îți va solicita niciodată informații personale sau despre cont și suspectam că mailul/apelul telefonic primit de tine este unul fraudulos. Consumatorii ar trebui să protejeze întotdeauna informațiile personale și să se abțină de la a răspunde la e-mailuri sau apeluri suspecte. În cazul în care bănuiești o posibilă fraudă, te rugăm să contactezi banca emitentă imediat și să-l raportezi. Am aprecia dacă ai putea transmite e-mailul original la stopit@mastercard.com.
A: Mastercard nu contactează persoane fizice pentru a solicita informații personale, inclusiv de legate de credit sau informații de cont de card de debit. Dacă ai primit un apel telefonic nesolicitat, e-mail, mesaj text sau o solicitare social media de la un individ care pretinde a fi un reprezentant Mastercard, nu răspunde.
Posesorii de carduri Mastercard ar trebui să protejeze întotdeauna informațiile lor personale și să nu răspundă la e-mailuri sau alte mesaje suspecte.
Dacă ești o victimă a unui atac de phishing și consideri că informațiile contului tău ar fi fost compromise, te rugăm să contactezi instituția financiară care a emis cardul de credit sau de debit pentru a raporta incidentul.
A: Dacă suspectezi o încercare de fraudă cu cardul tău Mastercard, trebuie să contactezi imediat banca emitentă. Ca măsură de precauţie, îți sugerăm să păstrezi numărul separat de carduri/portofel. Dacă ești în străinătate, te rugăm să suni la numărul internațional 001-636-722-7111.
A: În cazul în care consideri că ai informații despre o persoană care a comis fraude prin utilizarea Mastercard fără permisiunea ta, te rugăm să contactezi instituția financiară care a emis cardul. Date de contact pot fi localizate pe spatele cardului sau pe o un extras de cont lunar.
Dacă nu cunoști numele instituției tale financiare sau nu se poate găsi, poți contacta echipa Mastercard Fraudă la FraudTeam@Mastercard.com. În cazul în care nu ai acces la e-mail și preferi să trimiți o scrisoare către Mastercard, te rugăm să o trimiteți la următoarea adresă:
Consumer Inquiries
Mastercard
2000 Purchase Street
Purchase, NY 10577
A: Te rugăm să contactezi de urgență instituția emitentă a cardului tau.
A: Te încurajăm să contactezi instituția financiară care a emis cardul. Date de contact pot fi localizate pe spatele cardului sau pe un extras de cont lunar.
A: Dacă deții informații despre cineva care a comis fraude pe un cont Mastercard, te rugăm să contactezi procesatorul de plată pentru asistență în contactarea instituției financiare care a emis contul Mastercard.
A: Mastercard SecureCode™ este un program conceput pentru a le oferi comercianților online un plus de securitate pentru ca băncile emitente să poată autentifica posesorii de carduri și se califice tranzacții online pentru protecția împotriva "deținătorului cardului neautorizat" sau chargeback "titular de card nu au fost recunoscute".
A: Mastercard SecureCode™ este un serviciu care sporește securitatea unui card de credit sau de debit Mastercard. Cu un cod privat - similar cu un cod PIN - vei obține o protecție împotriva utilizării neautorizate a cardului tău atunci când faci cumpărături online la comercianți.
A: Odată ce te-ai înregistrat și ți-ai creat propriul SecureCode, ți se va solicita în mod automat de către instituția financiară la finalizarea comenzii pentru a furniza SecureCode-ul tău de fiecare dată când efectuezii o achiziție cu cardul de credit sau de debit înregistrat la comercianții online parteneri. SecureCode-ul tău este confirmat rapid de către instituția financiară și apoi achiziția este finalizată. SecureCode-ul tău nu va fi niciodată împărtășit cu comerciantul. Este la fel ca și la introducerea codului PIN la un ATM.
A: Atunci când efectuezi o achiziție de la un comerciant online și introduci corect SecureCode, confirmi că ești posesorul de card autorizat iar achiziția va fi finalizată. În cazul în care este introdus un SecureCode incorect, achiziția nu va fi finalizată.
A: Vei putea utiliza oricare dintre cardurile existente de credit sau de debit Mastercard, atâta timp cât cardurile sunt de la o instituție financiară participantă. Dacă nu ești sigur dacă instituția financiară oferă acest serviciu, te rugăm să consulți lista instituțiilor financiare participante. Dacă nu găsețti instituția financiară în listă, încearcă mai târziu deoarece lista este actualizată frecvent.
A: Te încurajăm să înregistrezi toate cardurile Mastercard. Nu există nici o limită pentru cardurile înregistrate.
A: Înscrierea se face la nivel de cont astfel parola trebuie împărtășită.
A: Poți solicita să resetezi SecureCode-ul sau poți contacta numărul de customer service al instituției financiare, pe care-l găsești pe partea din spate a cardului.
A: Contacteză Customer Service-ul instituții financiare la numărul de pe spatele cardului. Spune-i reprezentantului ce mesaj ai primit.
A: În cazul în care instituția financiară utilizează SMS/mesaje text pentru autentificările SecureCode, trebui să contactezi numărul de customer service a instituției financiare emitente, la numărul de pe spatele cardului.
A: Emitentul cardului va actualiza automat aceste informații în profilul tău.
A: Va trebui să înregistrezi noul card pentru SecureCode. Pur și simplu revii la site-ul de înregistrare și finalizi procesul de înregistrare cu noul card.
A: Capacitatea de a instala SecureCode poate fi deja disponibilă prin intermediul procesorului de plăți. Tot ce trebuie să faci este să:
A: Contactează procesatorul de tranzacție atunci când ești gata să testezi site-ul tau.
A: Foarte ușor. Cumpărătorii introduc pur și simplu codul lor privat Mastercard SecureCode într-o fereastră furnizată de emitentul cardului lor înainte de finalizarea tranzacției online. Emitentul cardului este responsabil pentru validarea codului.
A: După ce ai finalizat testarea de conformitate, Mastercard îți va oferi un identificator de program SecureCode.
A: Prin furnizarea opțiunii de utilizare a SecureCode, vei obține o protecție pentru titularul cardului împotriva tranzacțiilor neautorizate.
Iar când implementezi SecureCode, încrederea consumatorilor crește, ceea ce face clienții mai susceptibili în a face o achiziție on-line de la tine. Acesta poate ajuta, de asemenea, să extinzi raza geografică a afacerii tale prin vânzarea către clienții din țările în care cardurile de debit on-line sunt utilizate pe scară mai largă decât cardurile de credit. În plus față de o protecție suplimentară împotriva returnări pentru acești clienți, vei fi, de asemenea, posibilitatea de a procesa tranzacțiile lor de debit Maestro.
A: Cei mai mulți comercianți participanți vor afișa sigla Mastercard SecureCode pe site-ul lor. Cu toate acestea, chiar dacă nu vezi logo-ul SecureCode, comerciantul poate fi participant și ți se va cere să furnizezi SecureCode-ul tău.
A: Atunci când utilizezi un card care este înscris în programul SecureCode la care participa comercianți online, comerciantul recunoaște în mod automat MasterCard la momentul tranzacției.
A: Atunci când faci o achiziție la un comerciant participant și introduci detaliile de plată ale cardului Mastercard, ți se va solicita în mod automat de către instituția financiară să introduci codul SecureCode. După trecerea în revistă a detaliilor achiziției și confirmarea că salutul tău personal este corect, pur și simplu tastează SecureCode-ul tău pentru a finaliza achiziția.
A: Dacă cumperi de la un comerciant care nu participă la programul SecureCode, nu ți se va cere codul de securitate. Dar vei continua să fii protejat de plăți neautorizate prin Protecția Zero Griji.
A: Cu ajutorul Mastercard SecureCode ai un plus de securitate pentru a preveni utilizarea neautorizată a cardului tău. Se aplică excepții. Protecția Zero Griji oferă o acoperire în cazul în care cardul tău a fost utilizat în mod fraudulos.
A: Te rugăm să vizitezi site-ul instituției financiare pentru termenii și condițiile specifice cardului.
A: Te rugăm să vizitezi site-ul instituției financiare pentru termenii și condițiile specifice cardului.
A: Te rugăm să contactezi instituția emitentă a cardului tău.
A: Ar trebui să contactezi instituția financiară care a emis cardul pentru întrebări legate de facturare și de taxe. Ar trebui să existe un număr de telefon de pe spatele cardului sau pe extrasul de cont lunar. Pentru întrebări specifice referitoare la impozitele pe venit de stat sau locale, ia legătura cu autoritatea fiscală locală.
A: Te rugăm să reții că Mastercard nu încearcă să contacteze persoane fizice pentru a solicita informații personale, inclusiv de credit sau informații de cont de card de debit. Dacă primești un apel telefonic, e-mail, mesaj text sau solicitare social media nesolicitate de la un individ care pretinde a fi un reprezentant Mastercard: NU RĂSPUNDE.
Posesorii de carduri Mastercard ar trebui să protejeze întotdeauna informațiile lor personale și să nu răspundă la e-mailuri suspecte sau alte anchete.
Dacă ești o victimă a unui atac de phishing și consideri că informațiile contului tău ar fi fost compromisă, te rugăm să contactezi banca sau instituția financiară care a emis cardul de credit sau de debit pentru a raporta incidentul.
A: Te rugăm să contactezi instituția financiară care a emis cardul pentru a contesta o taxă sau un comision. Numai emitentul deține informațiile specifice și unice, inclusiv ce drepturi trebuie să aibă pentru a depune contestații. Procesul de contestație convenit de instituțiile financiare care emit tranzacții Mastercard sau procesează Mastercard este configurat pentru a permite instituțiilor financiare să gestioneze dispute cu posesorilor de carduri și comercianți într-un mod formal.
A: În cazul în care nu ai primit un articol pe care l-ai achiziționat sau dacă ai primit un element incorect, ar trebui să contactezi mai întâi comerciantul pentru a încerca să rezolve situația. În cazul în care nu se poate ajunge la un acord și dorești să contești tranzacția, acest lucru trebuie să se facă în mod direct cu instituția financiară care a emis cardul Mastercard.
De obicei, există un număr de serviciu clienți pentru instituția financiară pe partea din spate a cardului.
A: În cazul în care nu ai primit un articol pe care l-ai achiziționat sau dacă ai primit un element incorect, ar trebui să contactezi mai întâi comerciantul pentru a încerca să rezolve situația. În cazul în care nu se poate ajunge la un acord și dorești să contești tranzacția, acest lucru trebuie să se facă în mod direct cu instituția financiară care a emis cardul Mastercard.
De obicei, există un număr de serviciu pe spatele cardului la care poți suna.
A: Dacă ai folosit un Mastercard pentru o achiziție de la o afacere care a depus pentru faliment, poți depune o tranzacție în litigiu cu instituția financiară care a emis cardul. De obicei, există un număr de serviciu clienți pentru instituția financiară pe partea din spate a cardului tău pe care le poți apela.
A: În cazul în care litigiul tău a fost respins, instituția financiară care a emis cardul Mastercard va fi în măsură să explice motivul. De obicei, există un număr de serviciu clienți pentru instituția financiară pe partea din spate a cardului pe care îl puteți apela. Poți contacta oricând Centrul de Asistență Mastercard fie la numărul internațional de urgențe 001-636-722-7111 (în regim de taxă inversă).
A: Îți recomandăm să contactezi instituția financiară care a emis cardul tău pentru a determina taxele de conversie valutară, care sunt aplicate tranzacțiilor străine. De obicei, există un număr de serviciu pentru clienți pe spatele fiecărui card. Poți suna și la numărul internațional de urgențe Mastercard 001-636-722-7111 (în regim de taxă inversă).
A: Acest site este optimizat pentru următoarele browsere: