Skip to Content

Mastercard își continuă angajamentul de a promova și de a susține performanța sportivă, anunțând lansarea Rising Stars, o competiție de baschet dedicată țărilor din regiunea SEE, organizată alături de Federația Română de Baschet. În perioada 18 – 20 iunie, competiția Mastercard Rising Stars va aduce împreună la Cluj-Napoca echipele naționale de baschet masculin U18 din România, Grecia, Bulgaria și Kosovo, oferind o platformă de dezvoltare pentru tinerele talente din regiune.

 
Construită în jurul pasiunii pentru sport, competiția se va desfășura într-un format de patru echipe, cu un număr total de opt meciuri. Tragerea la sorți pentru formarea grupelor (A, B, C) va avea loc în cadrul ședinței tehnice din 17 iunie.
 Meciurile preliminare se vor desfășura pe 18 și 19 iunie, iar competiția va culmina pe 20 iunie, cu finala și ceremonia de premiere. Acestea vor avea loc la Sala Sporturilor „Horia Demian” din Cluj-Napoca. Programul competiției fiind următorul:
Marți,18 iunie, începând cu ora 16:30
Bulgaria vs. Kosovo
România vs. Grecia

Miercuri,19 iunie, începând cu ora 10:00
Grecia vs. Bulgaria
Kosovo vs. România
Grecia vs. Kosovo
România vs. Bulgaria

Joi, 20 iunie, începând cu ora 13:00
Mica finală  
Marea finală
 
În plus, tinerii vor beneficia de un workshop de educație financiară, derulat de Junior Achievement, care îi va echipa cu noțiuni despre importanța planificării financiare în raport cu obiectivele personale și specificul următoarelor etape de vârstă, precum și despre rolul unui plan de economisire în raport cu situații neprevăzute.

Mastercard continuă să conecteze oamenii cu pasiunea lor pentru sport

Pasiunea europenilor pentru sport este mai mare ca niciodată, în timp ce sălile de sport, stadioanele și tehnologia prosperă, într-un an în care vor avea loc multiple evenimente sportive globale în Europa. Studiul „Economia Experiențelor” lansat anul acesta de Mastercard arată că 40% dintre români sunt dornici să participe la un meci al unui club sportiv local, comparativ cu 33% dintre europeni în general. De asemenea, 34% dintre români consideră că a vedea live echipa lor favorită câștigând un trofeu ar fi o experiență de neuitat, cu un impact semnificativ, comparativ cu 32% dintre europeni. Privind spre viitor, 23% dintre români sunt entuziasmați să încerce mai multe experiențe sportive în 2024.
 
Susținător puternic al jocului și al performanței și educației sportive pe teren și în afara lui, Mastercard continuă să inspire fanii sportului și să susțină generațiile viitoare de campioni. Brandul are un istoric amplu de implicare în competiții globale sau locale de tenis, fotbal, baschet, schi, golf, eSports, rugby, baseball, nautică sau șah și rămâne fidel misiunii sale de a conecta oamenii cu pasiunile lor. Platforma dedicată sportului include parteneriatele de lungă durată cu evenimente de renume precum UEFA Champions League, Roland Garros, Australian Open, League of Legends Esports sau Sports Festival.