Plățile online se schimbă - compania ta este pregatită pentru viitor?

Noile standarde ale industriei au intrat în vigoare la 14 septembrie 2019 și cu cât le vei aplica mai repede, cu atât compania ta poate beneficia de ele mai repede.

Noile cerințe introduse prin Directiva PSD2 a Uniunii Europene înseamnă că tuturor clienților care vor să cumpere online de pe site-ul tău li se vor cere mai multe informații, reducând riscul de fraudă prin aplicarea de noi standarde de securitate mai ridicate pentru plățile online. Este posibil să îndeplinești deja aceste cerințe, dar, dacă nu, va trebui să implementezi reglementările Directivei pentru autentificarea strictă a clienților în pagina de check-out.

Directiva urmărește să protejeze utilizatorii, obligând furnizorii de servicii financiare să utilizeze cel puțin două dintre cele trei tipuri existente de autentificare pentru a verifica o plată, metoda cunoscută sub numele de autentificarea prin 2 factori. Metodele de autentificare constau în răspunderea la întrebări din următoarele categorii:

Noua directivă se aplică atât plăților online, cât și celor contactless din magazine. Emitenții de carduri pot să aplice excepții la regulile de procesare, de exemplu, plăți cu valoare mică (sub sau egală cu 100 Lei), tranzacții recurente (aceeași sumă) și tranzacții către beneficiari care au fost marcați ca fiind siguri (white list).

Mai puțin de 5% dintre comercianți folosesc tehnologia care permite autentificarea strictă și peste 75% dintre comercianți nu știu care sunt cerințele pentru acest tip de autentificare. Din acest motiv, începând cu 14 septembrie, a fost implementată directiva PSD2 a Uniunii Europene, necesitând Autentificarea Strictă a Clienților (AsC) pentru toate plățile electronice. Cu cât reglementările sunt implementate mai repede, cu atât mai bine pentru compania ta.

De ce să aștepți până în ultima clipă? Ia legătura cu acceptatorul tău astăzi.

Pentru a întelege mai bine schimbările și oportunitățile PSD2.

Cum ajută Mastercard la aceste schimbări?

Mastercard® Identity Check™ este un standard care permite autentificarea şi care îndeplinește cerințele directivelor PSD2. Utilizează ultima generație de protocoale de autentificare a plăților - EMV® 3-D Secure - pentru a reduce frauda și rata de abandon a coșului de cumpărături online, precum și pentru a îmbunătăți experiența plăților digitale.

Mastercard® Identity Check™ îmbunătățește securitatea plăților digitale fără să sacrifice experiența consumatorilor. Îți oferă:

Ce avantaje oferă Mastercard® Identity Check™?

Te ajută să respecți pe deplin cele mai recente reglementări financiare atunci când vine vorba de acceptarea plăților de la clienți. Furnizorul tău de servicii de plată ar trebui să te țină informat despre acestea, dar, dacă nu, îți recomandăm să îl contactezi.

De asemenea, te ajută să:

Mastercard® Identity Check™ te va ajuta să gestionezi cerințele PSD2, oferindu-ți ție și clienților tăi mai multă siguranță.

În kit-ul pentru comercianți vei găsi resurse pentru a te ajuta să gestionezi PSD2 și autentificarea strictă. Acesta oferă câteva informații despre contextul fraudelor și modul în care Mastercard® Identity Check îți protejează afacerea. De asemenea, îți oferă o mai bună înțelegere a terminologiei și cerințelor PSD2, inclusiv întrebări frecvente și pagini de ajutor. .

1. UK FINANCE, STRONG CUSTOMER AUTHENTICATION (SCA: PROPOSED MANAGED ROLLOUT, 2 AUGUST 2019, 2. EUROMONITOR, FICO, 2016, 3. MASTERCARD TRANSACTION DATA, 2017, 4. DATA PASSWORDS BREACH INVESTIGATIONS REPORT, VERIZON, 2015, 5. IDENTITY CHECK PROGRAM AND EMV 3-D SECURE VERSION 2 (EMV 3DS) UPDATE, 2017